Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Transportní zařízení pro dopravu kusových předmětů
Barcuch, Libor ; Svoboda, Libor (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá transportními zařízeními sloužícími pro dopravu kusových předmětů. Práce je rozdělena na část rešeršní a praktickou. V první části je vypracován přehled nejpoužívanějších zařízení. Druhá část práce je zaměřena na vytvoření návrhu dopravníkového systému pro distribuční centrum s požadovanou průchodností linky.
Transportní zařízení pro dopravu kusových předmětů
Barcuch, Libor ; Svoboda, Libor (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá transportními zařízeními sloužícími pro dopravu kusových předmětů. Práce je rozdělena na část rešeršní a praktickou. V první části je vypracován přehled nejpoužívanějších zařízení. Druhá část práce je zaměřena na vytvoření návrhu dopravníkového systému pro distribuční centrum s požadovanou průchodností linky.
Maloobchodní společnosti v České republice a jejich logistika
Nováková, Zuzana ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá současnou situací na maloobchodním trhu v České republice. Rozebírá nejdůležitější trendy v mezinárodní distribuční politice, které významným způsobem ovlivňují situaci na českém maloobchodním trhu. V další části je popsán vývoj nejúspěšnějších maloobchodních řetězců v posledních letech. Nakonec formou tří případových studií čtenáři umožňuji nahlédnout do praxe. Vysvětluji, jak fungují v současnosti distribuční řetězce, jaké jsou logistické strategie, jak fungují distribuční centra a jaká je obchodní strategie jednoho z nejvýznamnějších řetězců v České republice.
Vliv logistiky internetového obchodu na spokojenost zákazníků
Černý, Daniel ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Chroboček, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou procesů souvisejících s vyřízením objednávky v internetovém obchodu a jeho vliv na spokojenost zákazníka. Teoretická část uvede čtenáře do aktuální a relativně obsáhlé problematiky e-commerce prostředí. Cílem teoretické části je formulace a zdůraznění informací a koncepcí důležitých pro pochopení následné praktické aplikace. Hlavní pozornost se ubírá logistickým procesům, které spokojenost zákazníka ovlivňují v první řadě, tj. příjem, kompletace a expedice, dále pak i doprava zboží k zákazníkovi. V praktické části dochází k analýze výše zmíněných procesů na příkladu internetového obchodu Mall.cz, zejména je pozornost věnována fungování distribučního centra, hledání úzkých míst a implementaci opatření pro rychlé a efektivní odbavení objednávky. V závěrečné části práce dochází k analýze nabídek způsobů doručení zboží u tří hlavních konkurentů s výstupem ve formě SWOT analýzy. Cílem práce je identifikace klíčových faktorů logistických procesů a zhodnocení jejich vlivu na spokojenost zákazníka. Určitým specifikem a také přínosem práce je propojení marketingového a logistického úhlu pohledu.
Budování vztahu se zákazníky v rámci Supply Chain Managementu
Kaluzhna, Yevgeniya ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Supply chain management je relativně mladým vědním oborem, ale jeho význam stále stoupá. Na dnešní etapě vývoje, zákaznicky orientovaného trhu, podniky se již nesmí vyhybat spolupráci v dodavatlském řetězci. Cílem mé práce bylo odhalit jak supply chain management může příspět k budování vztahů se zákanzníky, protože zákazníky jsou základem jakéhokoliv podniku. První část práce shrnuje poznatky týkájící se supply chain managementu, konkurenčních strategií, zákazníků, typů dodavatelských řetězců a CRM. Zvláštní kapitola je věnovaná tomu, jak supply chain management může ovlivnit služby zákazníkům. A jaký význam mají služby pro budoucí konkurenceschopnost pondiků. V praktické části jsem rozebrala příklad společnosti Zappos.com. Která pomocí realizace své konkurenční strategie a podřazení celého dodavatelského řetezce strategickým cílům, vybudovala výníkající vztah se svými zákazníky. Na konci práce budou dané výhledy na budoucí vývoj aktivit v SCM.
Řízení dodavatelského řetězce pro obuv
KŘÍŽKOVÁ, Eva
V této diplomové práci se seznámíte s teorií logistiky, především zde byl analyzován dodavatelský řetězec největšího světového prodejce obuvi a to se zaměřením především na český a slovenský trh. Jsou zde vyzdvihnuty jak výhody tak i nevýhody dodavatelského řetězce a vstup externích logistických společností do dodavatelského řetězce.
Fungování distribučního centra s dámským oblečením ve Velké Británii dnes a po případné automatizaci skladových procesů
Kúdelová, Lucie ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Cílem práce je porozumění a zhodnocení chodu distribučního centra, označení problémů a nalezení způsobu, jak tyto nedostatky překonat. Pro zpracování tématu jsem použila metodu srovnávání. Teoretická část se stručně zaměřuje na logistiku módního průmyslu. Praktická část se pak zcela věnuje distribučnímu centru společnosti Bonmarché Ltd. Nejdříve jsou zde detailně rozebrány postupy fungující ve všech odděleních skladu, z čehož je pak možné vytyčit zásadní problémy systému. Druhá část se zaměřuje na uvažované změny, které by pomohly eliminovat zjištěné problémy. V rámci srovnání současné situace s uvažovanými změnami procesů vyplyne, zda by provedené změny skutečně vyřešily zjištěné nedostatky v systému a umožnily tak společnosti obstát v tvrdém konkurenčním boji na britském trhu s oděvy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.